Påskafton

Sovmorgon i morse...till kl. 07:30...! Sen måste Tjälaknulen ut ur ugnen och ned i lagen...som jag i vanlig ordning glömt att färdigställa...! En promenad med mannen i mitt liv blev det på förmiddagen...det blev en timma med apostlahästarna...sen på bolaget p affären med Knut å Lars..! Så bjöd knut på sill-lunch...Gott! 👍 och så har jag klippt Pelle mitt i allt...!  Nu ska jag förberedda kvällens Påskbuffé...fixa en potatisgratäng..är väl det som tar tid...allt annat är jag klar med...nästan i alla fall..! Vi blur väl en 10 pers. i kväll...Kuuul med ungdomar i huset! Ett glad Rosé blir det nu...å skala potatis...! Skål på er alla! 







Kommentarer
Postat av: Maggan

Haha....fet som rar tid. Tog ett tag innan jag fattade. Trodde det var du eller potatisgratängen som var fet. Glad påsk!

2015-04-04 @ 18:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0