Du har ju hela helgen på dej...!

Ja jäklar vad en helg försvinner fort! Tog en skön sovmorgon igår...min kropp behövde det. Åkte en sväng på stan men min man för att komplettera födelsedagspresent till Nils....skönt väder och mycket folk. Vi käkade lunch på Krickelin. Firade Nils födelsedag hemma hos hos honom...blev bjuden på gofika och tårta som Mariell gjort! Senare på kvällen åkte jag till en tjejfest hos Ansi på Körfältet..! 
Idag har jag varit på KAPAB å jobbat några timmar...ligger efter med att packa en order som ska till en kund i Danmark i morgon måndag...körde på i fyra timmar och blev nästan klar...bara 100st kvar att packa i morgon! Hoppas att Emil är frisk ! Vi åkte och fikade på Fröjas i Ås...gott å mysigt! Nu har jag gjort en jätte Lasange till  middag åt Pelle och mej...kommer jag någonsin att kunna laga mat till två personer? Lars flyttade till Uppsala i torsdsgs....sa jag det...?? Livet på en pinne och jag hinner inte med...! 
Vad har du gjort i helgen då...?  













Kommentarer
Postat av: Marina

I fredags var vi på sista visningen innan nycklarna hämtas - ville inte gå därifrån 😩 Igår jobbade jag - inge folk - nästan öken :) Så kom Lena och Simon med fam och hämtade en säng. Packar och plockar och kör mellan varven fortfarande till återvinningen och Röda Korset....😬 Nåväl - det blir fantastiskt när det är flyttat och klart!

Svar: Jag längtar oxå efter att få flytta...!
jamtlandspower

2015-08-09 @ 18:45:49
Postat av: Marina

När kommer Kallkällvägen ut på Hemnet/Storsjömäklarnas sida då? Måste väl vara ganska snart..:)

Svar: Kommer ut när som....visning den 21/8..!
jamtlandspower

2015-08-10 @ 15:32:25
Postat av: Marina

Spännande! Ska hålla koll..:) Kram!

2015-08-10 @ 19:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0