Fäller en tår över Kallkällvägen....!

Så fantastiskt skönt det ska bli att flytta....och samtidigt så otroligt sorgeligt..! 
Här har mina barn växt upp...här har vi haft det så bra..! Otroliga fester med barn å vuxna...bara vuxna och sen blev det ungdomarnas säkra festpalats..här kan man träffas många på grillmiddagar å Yranfester...å det har vi gjort..! Sova över...inget problem...käka mat.,.inget problem.,,Boltonfeser...Julfester....sista aprilfester...midsommar å julfester...! Nu har vi en fest kvar att fixa.,,å den blir i november.,,en kombinerad utflyttningsjulfest..,! 
Men jag fäller en tår över att detta roliga är över och ser fram emot 4 rum å kök i Lit..! ❤️🙏






Kommentarer
Postat av: Maggan

Naaw! ja, det är sorgligt. men sen blir det bra. Det kommer bli superbra <3

2015-08-15 @ 01:01:14
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

Nämen lilla vän...❤️ jag kände likadant i början när beslutet var taget men ju närmare flytten jag kommer gläds jag av bara tanken att få möjlighet att börja på nåt nytt! Det kommer att bli så bra - både för dig och mig! 💕 puss

2015-08-15 @ 09:07:09
Postat av: Patricia

Nya tider. När man stänger en dörr öppnas en annan. Men självklart är det vemodigt att lämna en bostad som betytt så mycket.

2015-08-15 @ 09:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0