Solig måndag....

....och en skitjobbig sådan...! 

Började med ett jobbigt personalsamtal...det gick ju att genomföra men det var knappt..och det tog all min kraft och energi...! Nils var ledig på eftermiddagen...men det var lugnt på telefonerna...jobbade i butiken på eftermiddagen....tyvärr lite  kunder idag..! När jag kom hem plockade vi ihop alla lastpallar å kragar som legat bakom huset och körde det till några i Kännåsen som ville ha..! Sen har vi städat ur två husvagnar, en är uthyrd nästa helg och en blir eventuellt såld i morgon...(den tredje sålde vi förra veckan) Nu är det meningen att jag ska städa min garderob som är rena rama katastrofen....men jag vet inte om jag orkar...! 
I morgonbitti har jag styrelsemöte med Företagarns Österdund...! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0