De e mycket nu....!

Som sagt...det är lite mycket nu! I tisdags var jag ledig hela dagen...fixade naglarna från morgonen...fikade med en vän och så kom Pelle och vi handlade julklappar....OCH så köpte vi en ny soffa och ett soffbord. Jag var på styrelsemöte oxå i tisdags och efter det var det meningen att det skulle vara Tjejmiddag hos Biggan...Men Biggis ringde och hade glömt det hela så hon var på jobbet...! 😂 Det slutade med att Jag Karin och Lena åt Pizza och drack vin hos Karin...och jag sov över! I Onsdags så var vi ut och käkade med KAPAB...på Dalwhinnie som vanligt! Det var gott och trevligt! Igår var det Julöl med tjejernas...oxå på Dalwhinnie. Vi var 6st som käkade, bytte julklappar och drack vin...oxå lite av en tradition faktiskt..! Tack till alla som kom! I natt vaknade hag klockan 2 och kunde icke somna om...! Klockan 4 klev jag upp...på ned TVn...somnade om kl. 5 och så ringde klockan 06:30...! Lite trött jag nu då....och det ösregnar ute....glashalt att gå och flera bilar i diket enl. Nils å Emil som åkt från stan..! I kväll ska jag slå in Julklappar...och kolla listan inför Jul...så jag set vad som fattas både vad det gäller paket och mat...! Det är nära nu..! 










Kommentarer
Postat av: Marina

Tack för igår - trevlig tradition det där..:) Här i stan och i vissa delar av länet står all busstrafik....Kaos är ordet!

Svar: Tack själv Marina! 💞
jamtlandspower

2015-12-18 @ 08:49:41
Postat av: Lena

Roligt med traditioner💖

Svar: Visst är det trevligt Lena..!💕
jamtlandspower

2015-12-18 @ 16:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0