Lass på lass...!

Vi hämtar ett lass per dag ur garaget på Kallkällvägen...tur att vi kan jobba halvdag..! Vi har kört en del på secondhandbutiker ...och en hel del på källsorteringen. Men det hamnar ju så klart mycket i förrådet och på vinden i Lit. Varje kväll försöker vi packa upp så många kartonger vi orkar och mycket är på plats. Men allt får inte plats...köket här är så klart mindre. Jag tycker ändå inte att det är svårt att göra mej av med saker...det är lätt! Igår gick jag och lade mej redan 22:15...det är jäkligt tidigt för att vara jag..! I morgon blir det jobb heldag! 




Kommentarer
Postat av: Marina

Jag har slängt mer än vad som har behövts - det märker vi så här i efterhand. Men det känns okej..:) Fin bild...ser ut som Ås. Vackert!

Svar: Det är i ås..! 😊
jamtlandspower

2015-12-02 @ 13:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0