Det blev det....

....en ledig lördag! Nästan i alla fall...Har dammsugit och rengjort ugnen thats it...! Läste om ett bra sätt att rengöra sin ugn..Tag bakpulver och blanda med vatten så att det blir som en pasta....smeta ut i ugnen så att den täcker alla ytor du vill rengöra...låt stå då i ca10 timmar....torka ur ugnen...spraya med vinäger och torka ur ännu en gång...Reultat är en skinande ren ugn utan att skrubba ihjäl sig! Sen blev det lite handla och en lunch med Lena på Coop Lillänge...Fixade Tacomiddag med Lars...mysiga samtal bara han å jag! ❤️ Mellon på TVn och nu Pluras kök i Istanbul....bara jag...! I morgon måste jag nog ta mej till Lit och hjälpa till med att måla..! 

Rengör ugn!


Salladslunchen på Coop!

Mellon! 



Kommentarer
Postat av: Lena

Blev ju kanonfint i ugnen :-)

2015-02-07 @ 23:34:01
Postat av: Anita till Lena

Detta är inte min ugn....sååå skitig var den inte...men min blev oxå ren å fin!

2015-02-09 @ 14:55:40
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0