Dagarna bara går.....

Jobbar på som alla andra... och igår blev det verkligen en lång dag! Åkte till Svenstavik igår morse kl.06:00 för att hämta kälkramar till Pelles skoterpulkor...vi var tillbaka på KAPAB vid 8. Sen ett möte med banken kl.10....genomgång av pensionssparandet....det ser ut som om man måste jobba några år till..! ;O) PÅ eftermiddagen åkte Pelle och Nils till våra lokaler i Lit för att fixa med nätverkskabel och lite annat...jag tog hand om telefon och så hjälpte jag Emil på leveranserna. Åkte med Emil hem från jobbet! Efter middagen igår var jag tvungen att åka tillbaka till KAP för att hjälpa en kund som fått fel klingor och som behövde ha sina klingor i natt. Det löste sig till slut...tur det! Kvällen försvann i en dvala framför TVn. Idag tuffar det på på samma sätt...Emil och Pelle är i Lit idag och jag tar hand om leveranser och telefon...! Det snöar blötsnö och jag gruvar mej för att gå hem...! Kanske kan jag lifta med Nils....om han inte har så bråttom hem! Lars jobbar förmiddagra denna veckan ...så honom ser jag lite mera av. Må så gott alla...snart är det helg! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja ere inte livet på en pinne ...så säg...kram tjejen

2015-01-29 @ 21:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0