....fredag....!?

....får faktiskt fundera på vad detr för dag....lite dagvill är jag efter all ledighet..! Idag blev det sovmorgon till klockan var långt över 9....sen en lat förmiddag i TVsoffan...snöstorm ute...! Vi tog en promenad ändå till slut....bara för att komma ut en sväng..! Nu lagar jag maxpudfing till middag och eldar i sposen...! Jag ville egentligen åka hem idag...eller i morgon...men PK vill stanna till söndag och sp blir det! kulle egentligen tagit borr Julen idag...men det blev inte av...i morgon är en annan dag! Julen ska i alla fall ut innan vi far hem..! Önskar er alla en skön fredagskväll! 








Kommentarer
Postat av: Marina

Jag har jobbat idag - första dagen efter 14 dagar... Och jisses va folk - vi kan inte stänga ens en dag förrän folk går panik... Alla klämdagar ser lika ut - massorna intar biblioteket!! Nåväl jobbar även lördag och söndag och måndag... Men inte tisdag :) Här åkte julen ut igår och fnular fortfarande på hur fönstren ska återfå sin glans efter julens stakar och stjärnor och glitter .... Får ta sin lilla tid 👍😜

2015-01-02 @ 23:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0