Semesterdag 4 å 5...!

Igår gick vi en underbar dag med över 30 grader varmt. Vi stökade lite med att sortera och jag klippte gräset....men det var lite fär varmt för så t så det blev solstolen. Fick kaffegäster...Eivor å Sewe kom förbi..! Pelle övade balansen på sin nya leksak...en elektrisk enhjuling...! Vi grillade till middag och satt ute till mitt i natten...en sån kväll, jag ville aldrig gå in! Vaknar till samms sol idag...man tror ju inte att det är sant..! Idag ska vi iväg med grejer på loppis ovh tömma släpvagnen på återvinningen. Ikväll är det tjejfest hos Carina....ser jag fram emot! Det enda som grumlar livet just nu är att Saxon inte varit hemma på ett helt dygn....känner mej orolig...men han brukar ju dyka upp till slut. Hoppas att inget hänt ! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0