.....å inte kan jag sova...

....klockan är snart 02:00 och jag är klarvaken....! Hatar när detta händer! Det är inte så ofta men fy för att ligga å vänta på sömnen...! Nu har jag lagt mej i soffan för att inte störa PK men mitt stönande å stånkande...! Inte bra att ligga å fundera mitt i matten...allt blir svårare då....nästan omöjligt...och om 4 timmar ska jag upp...! Skit på en brödbit...! Fixade mina fötter på onsdag eftermiddag och köpte sommarpresenter till personalen...alltid något...! Over & out! 





Kommentarer
Postat av: Marina

Nej fy för den lede..:/ Sömn är avgörande för välbefinnandet och att klara dagen. Snart helg i alla fall - och AW imorgon..:)

2015-06-25 @ 09:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0