Hemresedag!

Idag lämnade vi Alanya å Turkiet! Transferbussen kom å hämtade redan 10:30...och resan till flygplatsen tog 3 och en halv timma...inte klokt! Vid ett fikastopp hittade jag en hund som stod fastkedjad utan mat och utan vatten....den fick min matsäck och vatten av mej och sedan grät jag hela vägen till flygplatsen. Nu blir det ett långt brev till Detur om vilka krav dom har på sina samarbetspartner i Turkiet. Bussarna stannar allts på detta ställe så folk kan handla....nån jävla ordning ska väl dessa ställen ha! Det var en jobbig flygresa hem....mina ben svall upp och tårna domnade bort. Lars var snäll och hämtade oss på Frösön! En kortvecka är det denna veckan som kommer....men lika förbenat fullbokad....bara att köra på! Borta bra men hemma bäst! 




Kommentarer
Postat av: Marina

Välkommen hem❤️Lite kyligt men ändock hemma bäst!

2015-05-11 @ 21:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0