Ingen återvändo...!

Nu har i alla falk beslutat vad jag ska ha på galan i morgon kväll...! Det blir min långa svarta klänning med slits och min nya topp..Har inte ens provat ännu men jag är säker på art det blir bra. Morgondagen börjar på Storsjöteatern kl.9  med massor av godis att lyssna på..Tilde de Paula konfrancier, Jens B Nordström ekonomijournalist, Milad Mohammadi jurist, Malin Rogström Global Manager Sandvik, Azita Shariaiti VD Sodexo, Gunter Mårder VD Företagarna. På kvällen god middag 3 rätters och artister som Petra Marklund, Ebbot Lundberg, Kristin Amparo, Anders Ekborg, DJ:s Free Spirit Shaking Soul & Stich N Stones Jag förbereder mej inför en kul dag å kväll! 




Kommentarer
Postat av: Marina

Men hallå! Vilken fantastisk dag! Kul! <3

2015-11-12 @ 10:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0