Vad ska jag ha på mej..?

På torsdag ska jag på Guldgalan..! En stor fest med företagare där jag denna gång representerar Företagarna Östersund...! Har  har ingen aning om vad jag ska ha på mej..! Jag äger absolut ingenting som går att använda...har lånat två klänningar av syrran som kom idag..dom är jätte fina men jag tvekar...det känns inte rätt..! På dagen vet  jag ( tror jag ) vad jag ska ha...men på kvällen vet jag inte..! Gala med lång eller kort klänning i finare material..avstår det i inbjudan..! Jag måste ta mej ner på stan och kolla om hag hittar något...Snacka om att vara ute i sista minuten..Ska prova syreans klänningar i morgon igen...å känna efter...! Ingen idé att fråga Pelle..han säger bara..."det ser bra ut...!" Jag litar inte en sekund på att det gör det...! Lite panik nu då...! 







Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja, fy vad svårt. Du skall inte ha mina klänningar om det inte känns bra. De har ju några år på nacken så de kanske är hopplöst omoderna nu?
Tråkigt när man vill känna sig fin och hittar något som känns bra. Måste det vara långklänning?

Svar: Dom var lite för långa dina klänningar...det gå ju men som sagt det känns inte helt OK..! Det måste inte vara lång klänning nej..!
jamtlandspower

2015-11-10 @ 07:45:26
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0