Planering...

Mycket som ska planeras nu...

😊 Till helgen ska Thunddrrbirden flyttas till FyrĂ„s pĂ„ vinterförvaring.....inkl. Middag Ă„ övernattning. 
😊 NĂ€sta vecka har jag fruntimmersmiddag hos Lena.
😊 jag har oxĂ„ ( nĂ€sta vecka..!) styrelsemöte med Företagarna, AW med  företagarna och MĂ€ssa med Företagarna.
😊 vi ska ha Ă€nnu en Husvisning nĂ€sta vecka. 
😊 NĂ€sta helg Ă€r det snöskoterns dag och dĂ„ passar vi pĂ„ att ha Öppet Hus pĂ„ KAPAB. Det innebĂ€r stt jag ska jobba lördag Ă„ söndag. 
😊 Jag har lovat att hjĂ€lpa svĂ€rmor med svĂ€rfars 90-Ă„rsfirande den 1 november. 
😊 Maggan Ă„ Jonny kommer upp nĂ„n  helg i november hoppas jag....för att hĂ€mta lite prylar som ska till HĂ„llen. 
😊 Dags att börja packa inför flytten den  1 december...packade ikvĂ€ll ner alla glas frĂ„n ena vitrinskĂ„pet plus böcker och fotoalbum. 
😊 Julöl med tjejerna Ă€r planerad till den 17 /12
😊 Borde handla julklappen men undrar hus detta ska gĂ„ till...! 







Kommentarer
Postat av: Maggan

Vi kommer upp den 30/10 bestÀmde vi ju i helgen.

Svar: VĂ€lkommen! â€ïžđŸ‘đŸ»đŸ˜Š
jamtlandspower

2015-10-14 @ 23:27:03
Postat av: Marina

...skulle ju vara kul om du dessutom kunde klÀmma in vÄrt Ärliga pyssel nÄn gÄng runt 1:a advent..:) *God Jul*

2015-10-15 @ 11:52:23
Postat av: Marina

...kanske Ă€r flytthelg för dig dĂ„ ser jag ju. Återkommer..:)

2015-10-15 @ 13:05:57

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0