Dagen efter...!

Jag verkar hela tiden vara en dag efter  med mitt bloggande...vet inte hur det kommer sig..?!?!? Igår var jag i slla fall in till stan på styrelsemöte med Företagarna...tänkte åka hem direkt efter men ändrade mig och gjorde ett spontanbesök hos Lena. Karin var oxå där och vi blev bjuden på middag av Lena och Amanda...mycket trevliga och uppskattade timmar. Tack för det! Idag regnar det...oxå..! Ett ihållande regn som aldrig verkar ta slut...det blir ingen promenad på lunchen...! Känner mej trött å skulke behöva komma ut nen sätter mig vid datorn i stället...Gäääsp....! 




Kommentarer
Postat av: Marina

Vi håller på att flytta på ämnen på jobbet - alltså tex konstböckerna byter plats med teknikböckerna... Typ :) Hur som helst har jag jobbat väldigt fysiskt den här veckan och snacka om att jag sover gott 😴 och dagarna de går jättefort 😀💖

Svar: Skönt att jobba med kroppen ibland! 👍🏻😊
jamtlandspower

2016-04-06 @ 20:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0