Fredag å lördag!

Hyfsat väder igår...så vi fixade till litepå  den inglasade versndan..i alla fall så det går att sitta där..! Mysigt stt sitta där ochdricka lite vin...vid Indslsälven..Kvällen tillbringade jag i soffan...känner mej i början av en förkylning och sbsolut inte så pigg..! Blev uppe hela natten eftersom Saxon inte kom hem...ja jag vet att jag är fjantig..! Klockan 07:00 i morse behagade han komma hem och då gick jag och lade mej..! Sov till klockan 10... Sen har jag varit på KAPAB och städat kontor...fikat på Fröjas Caffe och nu blir det soffan igen..Har en kännsla av att jag kommer att somna tidigt ikväll...Saxon har utegångsförbud! 









Kommentarer
Postat av: Marina

Ja du - fredag/lördag... Igår slutade jag tidigt - gör det när jag kan 😊 A drog på AW upp till Stormhatten och jag blev hemma med tvätten. Den sköter ju sig själv så tiden satt jag av på Dalwhinnies 😜🍺 Idag har jag och C gått på stan. Fick sen besök av Sebbe med vänner. Kvällen tillbringas framför tv:n med lite smått och gott. Nu senaste Beck 😎 imorgon sovmorgon 💤

2016-04-02 @ 21:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0