Måndag å tisdag...

Jobb och lite annat..! Jag sliter lite ont på lager och leveranser...mina höfter och min rygg vill inte..Måste väl ta tag i detta för att få någon ordning på kroppen. Igår kväll var jag och fixade mina fötter och fick ordning på ett begynnande nageltrång...det känns i alla fall skönt. Idag har vi haft ett fantastiskt väder...soligt och varmt...synd att man jobbar när man kan ligga på bryggan. Idsg när vi kom hem tig vi och plockade av vinbärsbuskarna och krusbärsbysken..Fantastiskt väder att jobba ute i..och sen blev det till att ta hand om det hela. Jag kokade svartvinbärssylt, krusbärschutney och gjorde rårörd rödvinbärsmos..! Roligt att ta hand om en trädgård som är så lagomt stor!


Kommentarer
Postat av: Marina

...roligt och värdefullt! Nu går du och kollar ryggen!..och hör sen! <3

2016-08-17 @ 08:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0