Dan före dopparedagen..!

Vi har jobbat idag...som vanligt och börjat inventera mitt i hela härligheten..! Telefonen höll sig smeksamt tyst och mina medarbetare gick hem vid 12:00..! Pelle och jag blev kvar med det sista och vid 14:00 åkte vi in till människobyn..! Handlade grönsaker å potatis och lite annat smått å gott..! Lars kom från Uppsala och mötte upp oss på Lillänge. Pelle åkte hem och städade och jag p Lars gjorde lite ärenden och sen åkte vi upp på graven och tände ljus för Mamma pappa å Lasse bror..! ✨❤️✨❤️✨Väl hemma i Lit så har vi pratat om livet över en Julöl och käkat middag! Nu ser grabbarna filmcitat jag fixar det sista...griljerar skinkan...glacerar revben och fixar ischoklad...några julklappar att slå in har jag oxå..! I morgon kommer Malte med familj...å Emil å Elina..! 💞


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0