God Jul...!

Igår på julafton rullade det på i lagomt tempo...ingen stress. Nils, Marielle och Mslte kom mitt på dagen och vi fick en fantastisk fin julklapp...en underbar tavla...en bild på Malte. På eftermiddagen kom Emil och Elina och så käkade vi Julbord. Jag dom trodde att jag köpt så lagom mycket och att det skulle gå åt igår...Jo pyttsan..,.hur mycket mat som helst kvar...så klart. Efter julklappar så spelade vi TP 2000-talet ovh så fixade Lars ett musikqviz med låtar från 1990 talet...och jag kunde inte en enda..!
Idag softsr vi med film och rester av julmaten...glömde en del julklappar igår som ska delad ut...både till Nils och till Emil...Helt otroligt!


Kommentarer
Postat av: Marina & Allan

God Jul! 🎅🎄❤️

2016-12-25 @ 19:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0