Jag har INTE slutat blogga....

.....det blir bara inte av...! Jag sliter på med livet...jobbar å fixar jul...allt i en salig röra. Förra helgen var det två julfester...på fredagen hos oss med grannarna och på lördagen glöggmys hos Ansi å Kent..! På söndagen bakade Pelle 6 sorters kakor...jag bakade en sort och kokade knäck..!
Igår efter jobbet gjorde jag två timmar på katthemmet och sedan åkte jag och handlade julmat....kom hem vid 20:00 Idag åkte jag oxå på Katthemnet efter jobbet...sen vidare på Systemet och ICA...till vänner i stan med julklappar...till em annan affär för stt köpa lax...vidare till svärmor å svärfar med julklappar...och så gjorde jag ett besök hos lilla familjen i Halåsen...lille Malte sov men jag fick träffa nya tillskottet i familjen..kattungen Imber. Så söt så! Ikväll kom jag hem klockan 23:00....bägge dagarna blev jag utan middag..! Hårdmackor med ost som kvällsfika!

Glöggfest hos Ansi å Kent!
Pelle i bakar tagen!
Imber

Kommentarer
Postat av: carina frissan!

meen vilken fin liten tuss ..å inte kan jag göra hjärtat på datorn heller..meen stort hjärta i alla fall..åsså tjejen det här med det egna kvinnliga hjärtat..cooola ner ,den här julen e ju bara en vanlig helg,,,å sen tack gode gud,,vänder det,,ljuset livet everyhting,,kan bara bli bättre ...krammmmmmm

2016-12-22 @ 20:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0