Ännu en helg...

....har gått! En ny vecka startar i morgon...Nils jobbar hemmiftån så det blir jag, Emil och Pelle som roddar på plats..! Veckan som kommer innehåller en hel del..! På ondagkväll har jag ett pass på kattklubben...på torsdagkväll ska jag hem till Maria Leijon på ost å vin...fredag till söndag är det pyjamasparty hos Biggan..! Undrar bara vart jag ska göra av katterna under en hel helg..??? Pelle åker till stugan å jsg har då ingen bil..! Han kan skjutsa nej å katterna till Biggan säger han...men vet inte om Lena ska ta ned hundrn...! Vi får se hur det blir med allt..! Idag tog Pelle och jag en lååång promenad i omgivningarna...var nog ute  i närmare 2 timmar! Skön eftermiddag vid TVn...god middag...rött vin..! Puss på er alla! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0