En bra dag...

Har hunnit med det jag skulle himna idag...lugnare idag än igår!  Som vanligt en skön promenad på lunchen. Beställde tågbiljetter till Uppsala inför nästa helg då svåger fyller år och det är kalas..något att se fram emot...även om det bara blir jag som åker...Pelle blir hemma med katterna..! Åkte till Emil Och Elina efter jobbet och bjöd dem på middag...jätte trevliga timmar fick vi med goda samtal och frågelek. En mycket bra dag...och kväll. I morgon får jag kavla upp ärmarna igen då Nils blir hemma..bara att köra så det ryker..! Pelle åker till Huså i morgon kväll...men jag blir nog hemma i Lit...har inte bestämmt mej hundra ännu...men det lutar åt hemma..! Jag är för trött...orkar inte släpa mat å katter...blir hellre hemma..! På söndag ska jag dessutom hjälpa svärmor med en bjudning...hon fyller 85 år..! Men hur jag ska ta mej till Ås på söndag utan bil är ju en annan fråga..! Undrar hur bussarna går härifrån på söndagarna...? 

Over and Out! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0