Funderar på.....

.....vad jag ska skriva om...?!?! 
Dagarna ser liksom lika ut..jobba å sova..å äta..! Orkar inte så mycket på kvällarna och undrar varför..?!? Borde kanske skaffe mej en hobby..något att pyssla med när jag inte jobbar. Längtar efter våren..solen...ljuset...! Jag vill sitta på min bryggan..dricka vin å doppa tårna Indalsälven...! Men ännu är det några månader av snö å regn å slask att leva igenom. Tror jag måste skaffa lite vitaminer mot mörker å trötthet!  
I morgon efter jobbet ska jag vara på Katthemmet några timmar...ska passa på att handla mat när jag ändå är i stan..! OCH i morgon har halva veckan gått..igen! Nu Ullared..!

Idag bjöd jag på Semlor på jobbet! 





Kommentarer
Postat av: Marina

Ja en hobby skulle sitta fint..:o) Vi fick hemgjord semmeltårta här på jobbet - Vi har ju Ingalill, vår egen bagare!

2016-02-10 @ 08:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0