Huuur det kan bli.,.!

Idag har jag lagt min KAPAB-enegi på leveransavdelningen...Marielle var sjuk! Det fungerade fint med hjälp av både Emil å Nils..Teamwork..! Åkte in till stan vid 4 för att göra några timmar på Katthemmet! Det funkade oxå bra...tillbaka i Lit vid 19:00..! Omelett å ett glas rött vin..! Nu ska jag förbereda mej för morgondagen...packa väskan för att övernatta i stan. Åker med Emil in efter jobbet..! Ska på tjejkväll hos Maria Leijonklou och sova hos Marina..! Det kommer att bli en jätte kul kväll..! På fredag kväll är det meningen att jag åka till Biggan för att spendera hela helgen hos henne i Grytan ...tjejhelg...pyjamasparty...vinfest..! Men Pelle ska till Huså och det känns otroligt knöligt att jag måsta släpa med sig två katter...kattmat...kattsand...kattlåda...till Biggan i Grytan...!!! Tänkte att pyjamas/tjej/vin/helg-partyt kunde vara hos mej i Lit i stället...! Men om detta  vet ingenting...ännu..! Vi får se...det löser sig..! Jag har oxå en hel del andra grejer att lösa under våren...saker som kolliderar...å styrelsemöten..å jobbgrejer..å resor..och...och...och..! 
Jag borde sortera ut i mitt....! 

Hej..hej! 





Kommentarer
Postat av: Marina

Jag har bäddat rent ;o) <3

2016-02-11 @ 11:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0