Tjejfest.....

.....å tjejhelg! Tusen Tack Maria Leijonklou för tjejfesten igår...så jätte kul att träffas! Gott vin och goda ostar..! Jag sov över hos Marina - Tack för sängplats! I helgen var det meningen att jag skulle bo hos Biggan som inte vill vara ensam när Sven är borta. Men så beslutade sig Pelle för att åka till Huså...utan katter..! Jag tänkte ett tag att jag skulle ta med mej dem till Biggan men insåg snart att det var bättre att tjejerna kom till mej i Lit..Men så blir det inte..Biggan får i alla fall sällskap av Lena å Karin...Tur det...hon som inte vill vara ensam i huset. Jag bryr mej inte att jag är ensam...ganska skönt tycker jag! Pelle är som sagt i Huså...å jag är hemma på Östersundsvägen med katterna. Skönt med fredag! 









Kommentarer
Postat av: Marina

Godmorgon! Ja det var riktigt kul och mysigt. Så kul att det funkar oavsett när vi sågs senast 💖 Igår blev det till att jobba till tre - sen hem och tvätta och powernappa under tiden👍 Sebbe med vänner kom en stund på kvällen - de skulle på bio så det är ju läge att vänta ut tiden här och ta en öl på Allstars. Ha en skön lördag! Vi ska mellofesta hos syster ❤️ puss

Svar: Tackar för sängplats! 💞👍🏻😊
jamtlandspower

2016-02-13 @ 09:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0