Jag ska bara....!

Jag gick på jobbet idag vid 10:30...skulle bara fixa några saker jag inte hunnit med förra veckan - jag blev kvar i 5 timmar...! Men nu är jag nöjd med mig själv...nu kan jag åka till Uppsala i morgon med gott samvete..! Sen gick vi ut och gick en bra sväng min man å jag och så var vi på återvinningen med skräp från Halåsen..! Nu har jag hållit på och jäklas med den nya appen som blogg.se har fixat till...ska bli intressant att se hur inlägget ser ut när jag är klar...och hur man lägger in bilder har jag ingen aning om...! Gillar inte detta..!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ser bra ut tycker jag 😉 Vi har visat båten för ett par i kväll - avvaktar återuppringningen nu då 👍😜 Kör försiktigt ner till Uppsala ❤️

2016-07-13 @ 21:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0