Nedräkning....

Mycket att göra...men snart semester! Jobbar både på kontoret och med leveranserna....Emil tillverkar blad. Och så har vi slutspurten på bokslutet 2015...massor med frågor från revisorn...dokument som ska sammanställas och mejlas...jag var med en hel pärm igår men det fattades en del som jag försökt fixa idag...Varför sker alltid detta just innan semester och när man är kort med folk...Har verkligen inte hunnit med det jag skulle idag...men det är ju en dag i morgon oxå..! Två dagar kvar sedan lite ledigt...tre veckor får jag...med lite inhopp för att betala räkningar och sånt som måste göras trots semester..! Ikväll fick vi besök av Nils å Marielle...kul med lite fika och surr..Dom sliter på med sitt hus i Halåsen..var på IKEA igår och köpte kök. Duktiga ungdomar! ❤️
 Vi ska väl dit och hjälpa till lite på vår semester. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0