Semester......!

Nu har jag varit ledig i 11 dagar av 21...det betyder att halva semestern är förbrukad.! Jag har varit 4 dagar i Uppsala...jag har varit på kontoret 1 dag....jag har firat 2 födelsedagar...jag har varit och hjälp till i Halåsen 2 dagar och jag har legat på bryggan i solen 2 hela dagar...!
Idag har jag varit och hjälp Nils å Mariell i Halåsen nästan hela dsgen..!! Kul att kunna hjälpa till med något...jag har staplat ved och fyllt släpvagnen med rat...!
I morgon ska jag äta surströmming med vänner...på torsdag ska jag äta lunch med svärmor och göra ett pass på Katthemmet..På lördag är det Boltonfest och på söndag fyller Emil år..och sen börjar Yranveckan med allt vad det innebär..Lars kommer hem..och kusinerna..Men dom ska bo hos Emil..! Ska väl bjuda på middag någon av dagarna i alla fall...på torsdag i nästa kommer min kusin Elisabeth och hennes sambo hit för att Yra..och dom ska bo hos oss i Lit...Sen är min sommarsemester slut...! Tur att vi bokat en vecka i oktober...till Kroatien..!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ingen rast ingen ro 😜 Vila har varit min plan denna semester... Och det har jag verkligen gjort 😊 A jobbar den här veckan - trist att vara ledig själv..💕

2016-07-20 @ 08:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0