Tisdag å semester..!

Tog sovmorgon idag oxå...och sov lääänge..! Åt frukost framför TVn och sen åkte vi ut till Nils å Marelle och husrenoveringen i Halåsen. Det är svårt att hjälpa till..svårt att se vad som ska göras. Jag har aldrig varit på ett bygge förr..! Det blev att jag städade undan lite och så lastade Pelle och jag en släpvagn med kvistar och annat som skulle på tippen..Men sen fick vi ingen ny uppgift så vi åkte tillbaka tikl slut ned vårt lass. Vi har varit ute och gått en lång promenad...sett en film med regnet spolande utanför fönstret! Sen gick vi på Pizzerian och käkade! Nu blir det väl lite mer TV och så ska Pelle sälja en husvagn..! Jag vill inte ha semester...stressande å trist! 🤔












Kommentarer
Postat av: Lena

Vadå!!!!
Stressande och trist med semester???

Svar: ...japp...så känns det..! Som om alla dagar är bokade och den snart är slut...å jag har haft två dagar...! Inte klokt å inte sanning..jag jobbar på att må bättre..!
jamtlandspower

2016-07-12 @ 21:20:31
Postat av: Anonym

Du har nog inte hunnit varva ner dig själv nånting ännu💞 blir nog bättre snart😍 Bra att fara bort en sväng kanske..Kram Karin🌸🌺🌻😍

2016-07-13 @ 18:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0