Fredagsmys..!

Fick ett SMS i morse..! "Vill du gå på bio med mej å ut å äta..? Jag bjuder..! " Det var fina Lena som bjöd ut mej för att jag fyllt år..! Jag åkte in med Emil...tog en kaffe med Marina på bibblan..och mötte upp Lena på Dalwhinnie..Vi åt och drack gott och sen gick vi på bio. Vi såg "The Dressmaker"...en drama komedi..Bra tyckte jag...sådär tyckte Lena. Efter bion gick vi upp till Marina som bjöd på vin..väntade in bussen som gick 22:10..! En fantastiskt trevlig kväll...! Tusen Tack Lena och Tack Marina..! Love you! ❤️







Kommentarer
Postat av: Marina

Puss vännen! Så kul att det funkar med bussen... Då kan vi ju ändå göra stan 😜🤖👽🤑💂👍💖

Svar: Den sista bussen till Lit fredag å lördag går 02;30...Helt otroligt! 👍🏻😊🚌
jamtlandspower

2016-06-10 @ 23:56:53
Postat av: Lena

Tack tillbaka det var mycket bättre än att ta en städfredag😍

2016-06-11 @ 09:41:47
Postat av: Marina

Haha...se där! Party halva natten ;o) <3

2016-06-11 @ 13:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0