En lång dags färd...

...mot natt! 
Startade dagen med att vara på gymmet klockan 7..härligt med eget gym. Jobbat på med både det ena å det andra..lager, leveranser, butiken, telefonen, order som ska skrivas, siffror som ska stämma..! Nils har varit på mässa idag med och telefonen har ringt som bara den..bra det egentligen..men svårt att hinna med. Det blev en lång skön promenad på lunchen. Efter avslutad arbetsdag åkte jag in och gjorde mitt volontärjobb på Katthemmet..jag och Ansi..! Två timmar med övergivna katter och pensionärskatter, arga katter å gosiga katter och lite kattungar på det..! Mysigt! Sen åkte jag och handlade lite helgmat då kylen gapar tom...kom hem vid 8 och åt en sen middag..! Lite TV och gos med  Alice. Nu i säng före 23:00 ännu en kväll...God Natt! 







Kommentarer
Postat av: Marina

Skönt med fredag efter en fulltecknad vecka.:) Jag stänger klockan fyra här i Torvalla - sen lite shopping på stan - några "must haves" haha. Sen sushi och en kall...mmmm Mysig fredag på er - Hurtbullar!(avis)

2016-05-20 @ 13:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0