After Work med grannarna.

Igår hade vi lite AW med några av grannarna...alla bidrog med mat och eget dricka. På bordet fanns pizza, sallad, paj, krabba. räkor, bröd och aioli..mycket gott..! Vi hade så otroligt trevligt... kul att äntligen träffas å umgås..Vi har ju snart bott här ett år. Idag åker Pelle till Huså och jag ska på tjejfest hos Ansi ikväll...är det meningen..men jag är inte kry...har ont i halsen och känner mig frusen! Går se hur jag gör...Tjejerns skall vidare på 40+ fest på teatern senare kväll men inte jag. Om jag åker in till stan i em....tar jag bussen hem vid 21:00...vi får se...det lutar åt att jag blir hemma och kurerar mej..!


Kommentarer
Postat av: Marina

Kan vara bra att kurera dig nu och slippa värre åkommor sen ❤️ Vi blir hemma i lugnets trygga vrå vi med. Tända ljus sippa vin och titta på tv.... Må va tråkigt men ack så skönt 😊 Må gott och ta hand om dig!

2016-10-15 @ 17:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0