På resande fot....

Rivstartade från morgonen med att städa huset. Packade in väskorna i bilen och åkte till Halåsen för ett snabbt besök hos Nils och Marielle. Sen iväg till stan...lämnade kläder på kupan...parkerade bilen hos Emil å Elina ...växlade pengar på Forex....lämnade nyckel till kattvakten...sen gick vi och käkade och drack öl på Dalwhinnie. Emil var snäll och skjutsade ut oss till flygplatsen..Nu är det bara att vänta in flyget som ska avgå vid 19:15....
" Jag är inte rädd...jag kan flyga..."!
Jag hatar att flyga å nu ångrar jag mej bittert...borde stannat hemma i Lit...med Alice...! 😳🛫


Kommentarer
Postat av: Marina

Ha nu en underbar vecka - mys och ta det lugnt. ❤️

2016-10-02 @ 10:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0