Hur gör du.....

....när du ska ladda ditt batteri...när kropp å knopp säger ifrån...när energin är på noll....? Idagspalten s har jag bara varit sur å grinig...stressat upp mej över småsaker och gnölat å gnällt..! Jag har inte ätit som jag borde under dagen...levt på hårt bröd å ost..! Som grädde på moset kom ingen å hämtade grejerna som jag lagt flera timmar på att packa...! Klockan fyra bommade jag igen och gick hem..Surade ihop i soffan och tänkte att nu rör jag inte en fenamer idag! Men så hör jag mig själv fråga min man....- Ska vi gå ut å gå..? Javisst..sagt å gjort..Det blev 35-40 minuters stavgång i kvällssolen. Och så klart återvände energin...Orkade till å med ta reda på tvätten och bädda rent i sängarna..! Nu är jag däremot trött...! God Natt!


Kommentarer
Postat av: Marina

Just nu är det ansträngt på jobbet så jag tyckte tidigare att en helgs vila räckte - men inte längre...Tips emottages tacksamt!

2016-09-16 @ 19:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0