Hur många steg....

....får man till på en dag..?
Jag har en app i min telefon som räknar hur många steg jag går...bland annat. Den visar om jag sprungit eller om jag cyklat oxå...men jag går som sagt. En vanlig dag om jag går till å från jobbet...promenerar på lunchen och jobbar på verkstan då når jag ca.10000 steg på en dag. Om jag jobbar på kontoret kommer jag bara upp i ca. 7000 steg per dag. Idag har jag jobbat på verkstan...promenerat till å från jobbet...tagit en lunchpromenad OCH en redig kvällspromenad. Idag kom jag upp i 14700 steg. Nu känner jag mig otroligt stel i kroppen....men jag känner mig oxå duktig..att det blev av...att jag kom iväg..!! Svårast att ta sig i kragen på kvällarna faktiskt.!


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag var tvungen att avinstallera appen då den käkade upp mitt batteri..:(

2016-09-13 @ 11:16:05
Postat av: carina frissan!

Å jag tog bort den för den gav mig bara dåligt samvete..å ofta kom jag inte ens ihåg att ta med telefonen..shit..inga roliga steg den dan ..kontentan e ..gå ut med hunden 4ggr varja dag ..alla dagar ..inte alltid det blir långa prommisar..så jag provar utan igen ..men tack för att du visa en mölig väg..kram

2016-09-15 @ 17:01:08
Postat av: carina frissan!

Ja mölig å mölig kan man ju diskutera.....

2016-09-15 @ 17:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0