Intet nytt under solen...!

...jag jobbar på..! Timmarna...dagarna...veckorna går! Ibland känner jag att jag är i fas...ibland att jag är helt i ofas..! Det är kanske så det ska vara..men jag är ovan att vara utan energi..ovan att inte orka med alla måsten å borden..! Ikväll har hi hämtat husvagnen i stan...den blir vårt boende i helgen när vi ska på bröllopsfest i Åkersjön. Det blir bra..det blir kul..! Borde planerat lite bättre bara.. Har ingen kattvakt ännu...vet inte vad jag ska ta på mej...vet inte vad vi ska ta med å grilla..! Har inte haft energi att planera..! Det löser sig..jag vet! Funderar på att vara ledig i morgon...ta OD ( owners day..) lämna över till den yngre generationen...vara lite vågad..! Så får det bli....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0