Sköna söndag....!

Tog en hyfsad bra sovmorgon...slöade framför TVn med frukost å kaffe. Sen tog jag tag i min garderob..! Nu jäklar har jag en rensad å städad garderob...det går att hitta och det som är kvar är sånt jag använder. En kasse har jag slängt...och en hel låda ska på kupan...en del hamnar på vinden i förhoppning att det ska komna till användning nån gång senare i livet. Skor har jag oxå rensat ut..kan ju inte ha så höga klackar längre...men skorna står på vinden så länge ! Sen har jag hämtat otroliga FB-fynd...! Så oroligt nöjd med dessa! Eftersom dessa är gåvor visar jag inga bilder..! Vi har fortfarande ett otroligt väder..,,30+ på framsidan..och blomlådorna vägrar att ge upp.,! Jag har oxå fått klart med kattvakt till Alice under vår Krotienresa nästa vecka...1-8 oktober. Underbara Eivor ska bo här hos Alice. Tusen tusen Tack för det! 😻🙏🏻💞


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja otroligt med denna brittsommar...vart är vi på väg? Fina blommor!!

2016-09-26 @ 09:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0