Torsdag å fredag å lördag...

Denna veckan har varit hektisk...jobbet har tagit över mitt liv..! Jobba...äta...sova...! Ibland räcker inte energin till mer...Och det får vara så då..tidigt i säng för att orka med. Vi har haft ettfsntastiskt väder denna veckan...riktigt sommarväder och det har blivit sköna stunder på verandan efter jobbet. Igår gick vi förbi Pizzerian och tog en öl på väg hem från jobbet...det var mysigt och trevligt. Sen åt vi en god middag och landade i TV-soffan...Skönt att arbetsveckan är över! Idag åker Pelle till stugan i Huså..men jag blir hemma. Jag är bjuden på middag ikväll. Jag tar bussen in till stan mitt på dagen och träffar brudarna över en öl...sen väntar en trevlig kväll i goda vänners lag hos Carina på Frösön. Detta ser jag verkligen fram emot!


Kommentarer
Postat av: Marina

Kram hela dan 😊❤️❤️❤️❤️❤️

2016-09-18 @ 15:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0