Alla dessa dagar som kom å gick...inte visste jag att det var livet..!

Sol å regn å regn å sol har kantat denna vecka. Har försökt varit ute mycket mellan skurarna... promenader runt byn på luncherna..! Jobb å möten...och besök. Jag har hälsar på Lena..fått god mat och softat på hennes balkong...hälsat på Titti och pratat å pratat..! I fredags blev det en öl på Pizzerian på vägen hem..rester till middag och sova framför TVn. Igår åkte Pelle till Huså för att fixa med köket...och jag åkte till Nils och Marielle i Halåsen för en röjarlördag. Vi har röjt ris på tomten och lagt högar som Jämtkraft ska hämta. Det var svettigt och tufft att släpa ihop dessa högar...men roligt att hjälpa till. Tyvärr tog regnet med klass 1 varning över så vi fick avsluta tidigare än vi tänkt..! Lördagskvällen tillbringade jag sovandes i soffan framför TVn. Sovmorgon idag och sen tvätt å städ..! Pelle kom hem vid 13:30 och vi tog en fika på Fröken Olssons Lilla Café sen tog vi en lång promenad...hyfsat varmt innan regnet ännu en gång tog över. Vi grillar ikväll regnet till trots. 

Hoppas du haft en fin helg! 


Kommentarer
Postat av: Marina & Allan

Härligt med lite kroppsarbete 💪 Vi har haft yngsta hemma på blixtvisit för en bröllopsspelning. Åsså har vi städat och packat inför resan ✈️ Nu på Arlanda i en Lounge och väntar på flyget till Korfu/Albanien.... 😎 Snart åker ni med ☀️❤️ Kramar till er båda!

2017-08-21 @ 13:53:02
Postat av: Lena

2017-08-22 @ 20:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0