Det var inte bra....

.....att jag inte skrivit något på hela vecka....bedrövligt!

Jag ska skärpa till mej..! 😳
Veckan har flutit på med jobb å jobb å lite annat. I tisdags var jag på fotvård på eftermiddagen...välbehövligt och skönt kan jag tala om..! I onsdagskväll var jag barnvakt åt Malte då Nils å Marielle var på bio. Malte somnade och sov i 3 timmar...mysigt ändå att få förtroende att ta hand om skatten..! ✨❤️✨ 
I torsdagskväll var jag på katthemmet några timmar och i går kväll somnade jag i soffan framför TVn....! 
Idag tog jag sovmorgon och sedan åkte in till stan och gjorde lite ärenden...handlade mat och hämtade lite FB-fynd...sen fika på Röda Korset. På vägen hem var vi förbi hos lilla familjen i Halåsen..en liten Malte med ont i magen..! Ujujuj..! 😳
Nu softar vi i köket...tar en öl och funderar på middagen. Tänkte göra ryggbiff i ugnen men efter räkmacka på Röda Korset och öl å chips å guacamole när vi kom hem är vi inte så hungriga...spar biffen till i morgon och äter pizza framför TVn senare ikväll..
Skönt att kunna görs precis som man vill! 
Önskar dej en fin lördagskväll! 
Jamen just det...idag har vi oxå haft visning av huset på Kallkällvägen...har dock ingen aning om hur det gått..! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0