Finalvecka...!

Ny är jag inne på finalen...sista semesterveckan är ett faktum. I helgen som var bodde bästa Malte hos farmor å farfar då mamma och pappa ordnade Boltonfest. Det gick fantastiskt bra att ha barnbarnet hela helgen. Han är så glad och lätt att hantera! I söndags var vi bjudna på grillfest till våra vänner Sven å Lena. Det var mycket gott och trevligt...trots att jag fick storstryk i Yatzy. Lena B var oxå där och Lenas bror och flickvän. En trevlig kväll och vi sov över i vår husvagn. I måndags fyllde Emil år så vi var dit och grattade honom och senare på eftermiddagen / kvällen var jag med Lena och Karin på Stråket. Vi hade hyfsad tur med vädret och vi käkade och drack gott. Igår var jag tvungen att innan en sväng...betala leverantörsfakturor och betala ut löner. På eftermiddagen träffade jag Karin...vi tog en fika på Stråket. Pelle och jag grillade och drack vin på verandan...en fin kväll! Idag har jag städat på förmiddagen och mitt på dagen kom Malte igen...han blir kvar över natten....sover redan! ❤️ Knut, Lars, Calle och Agnes har kommit för att Stråka  o Yra. Knut å Lars bor hos en kompis på Körfältet och Calle och Agnes bor hos Emil och Elina. Ingen bor hos mej i Lit...utom Malte! I morgon kommer Maggan å Jonny och Ludde med flickvän men dom har lånat en lägenhet i stan..! Vi ska väl i alla fall träffas min syster å jag...i morgon bla. då det är Grillfest på Körfältet hos Ansi och Kent och så ev. en sväng på lördagkväll...! Men ikväll är det lugnt och skönt hemma i TV- soffan...med Malte dom snusar på övervåningen! 



Kommentarer
Postat av: Marina

Ja fortvaregjort..:( Jag har jobbat min första vecka redan och det har gått fort det med..;)
Tänker inte Yra i år utan chillar hela helgen med att lyssna från gården...haha. Kul att ni samlas alla under helgen och myser och festar! Ha superkul så ses vi snart när vardagslunken återvänt..<3

2017-07-28 @ 14:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0