Födelsedagar å fotboll...! ⚽️

Nu har snart andra semesterveckan gått...det regnar och är kallt större delen av tiden...men jag har ju semester likt förbannat. I tisdags var det tidig start med klippning hos Carina och så fyllde Pelle 55 år och det firade vi med en brunch hemma i Lit. Vi blev 10 pers + lille Malte som käkade å surrade i några timmar. Grattis Oelle! På kvällen åkte vi till Ansi å Kent i Fyrås...middag med övernattning! Tack för det! Igår onsdag tog vi en tur till stan och gjorde ett besök på den Italienska matmarknaden...lite lunch och annat mys. Sen var det en tur med DeSoton på fika i Handog sen  såg vi " Dansa med vargar"...hemmamys i soffan. Idag blev det sol...sovmorgon och en långpromenad. På eftermiddagen åkte jag in till Lena i Torvalla för middag vin å fotboll och över...Galatasaray - ÖFK..!  

Än så länge håller vi nollan...men under hård press! Jag är helt slut...! 😳⚽️✨ 
Jaaaa vi leder med 1-0...! ❤️


Kommentarer
Postat av: Marina

Meeeen hur kunde jag missa Per Folke Knutas födelsedag? 😶 Grattis mannen i efterskott! Fin årgång må jag säga ❤️ Ja fotbollsmatchen gick ju bra ⚽️ Vi gjorde matmarknaden, Sail och Krogstråket igår... Middag hos syster ikväll och födelsekalas imorgon. C 61 och A 59 💕 Puss och kram till er båda!! 💜

2017-07-22 @ 11:16:23
Postat av: Marina

....å supersnygg blev ju du efter besöket hos frissan..😊👍

2017-07-22 @ 13:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0