Särbo..!

Det är som det är att leva som särbo..! Inte så jobbigt...lite ensamt och det blir en hel del rännande. I söndags bjöd Pelle hem mej på grillat...vi satt på den inglasade verandan och njöt av försommarkvällen...sen var det bara att ta bilen och "åka hem till Halåsen".  Igår bjöd jag hit min man på middag..med vin och övernattning. Det var mysigt! Härligt väder blev det på kvällen så vi kunde sitta ute på verandan en stund. 
Idag åkte jag hem till Lit mitt på dagen och Pelle och jag tog en promenad till Hembygdsgården för en fika och för att fira Nationaldagen. Det har varit hyfsat väder...17 grader och sol från å till..! När jag var hemma så passade jag på att packade jag inför morgondagens resa till Stockholm...mitt tåg går 17:20 så det blir till att sticka direkt från jobbet...hoppas att jag kan åka med Emil in till stan..!  Nu är jag orolig över katten Imber...vet inte vem som ska avlösa mig...någon som ska komma har dom säkert fixat men jag vill veta vem och när..mitt kontrollbehov är okontrollerat stort..! Ringer väl Marielles mamma under morgondagen om jag inget hör..! Det brukar ju alltid göra det! 
Hoppas att du haft en skön 6 juni! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0