Fort var det gjort...!

Jag har kämpat på denna veckan och nu är det fredag igen..! Veckan har varit mer än jobb..jag har varit på styrelsemöte med Företagarna...varit på Kallkällvägen å stökat...varit i Halåsen och hälsat på. Där har dom utökat familjen med två hundar oxå så dom har fullt upp. Finvädret kom idag...solen skiner från en klarblå himmel och det gick att sitta ute i solen en stund på lunchen.,! Idag har Pelle åkt till Huså men jag blir hemma...ska på Opera i morgon kväll..La Traviata på Storsjöteatern. Det sänds live på storbilds TV från Metropolitan i NY. Ska bli fantastiskt..! Nu kör jag lite AW för mig själv hemma i köket...en god Parmegiano Reggiano och fikon marmelad på frökex...ett glas rött till detta..! 

Trevlig Helg på er! ✨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0