Lördag i Lit!

Vaknade tidigt och var uppe vid 7...såg en film och sen städade vi...dvs. Pelle dammsög å jag tittade på..kan inte stöda längre på grund av mina höfter. Gick på jobbet vid 10...hade en del att avsluta från igår som jag inte hunnit med. Nils är rån å med nu pappaledig på fredagar så det blir att planera om lite för stt hinna med. Efter jobbet så tog vi en kort promenad i vårsolen...det blåste tyvärr kallt! När vi kom hem skottade Pelle av bryggan och vi kunde sitta en stund i solen på verandan...Våren kom absolut närmare idag. Jag ringde grannen Maria och bjöd in henne på middag men det slutade med att hon bjöd in oss till sig i stället..Hahaha..så kan det gå! Nu lagar jag köttfärssås till morgondagens Lasagne och softar i köket med ett glas vin..! 

Önskar dej en skön lördags kväll!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0