Livet rullar på..!

Jag jobbar på..med vardagen! Kliver fortfarande upp kl.6 varje morgon...dricker kaffe...ser på nyheterna och tar en kort promenad till jobbet..! Nu har jag jobbar i över 40 år..och ska jobba i några år till...kanske 3 år till... Sen ska jag vara pensionär å farmor..resa på långa resor å bo i stugan i Huså...
...sova..läsa..promenera...cykla...träna...göra sånt jag inte orkar just nu. Det blir bra...det ser jag fram emot..! Det kommer att bli långtråkigt tänker du...långa dagar utan något att göra..du tänker att jag kommer att ledsna på att vara ledig...sakna det sociala sammanhanget..Men det tror inte jag...jag längtar efter långledigt..! 

Häromkvällen var Malte med mor å far här en sväng..
Finaste Goaste barnbarn! ✨❤️✨ 



Kommentarer
Postat av: Marina

Farfarslycka <3

2017-05-12 @ 09:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0