Ledig torsdag!


Nu var det länge sedan jag uppdaterade min blogg...igen! Jag har jobbat och haft mitt barnbarn Malte....jobb måndag-onsdag och Malte torsdag-fredag förra veckan och lika denna veckan. Jag känner mig rik dom får rå om mitt barnbarn var vecka! I lördags hade jag besök av 4 damer från stan...Pantertanter på besök. Det blev en mycket trevlig kväll! Mat å prat i kvadrat! Jag har plockat in mina blomlådor...dom är så fina så jag vägrar att göra mig av med dem!  Nu är det torsdag igen och jag är ledig och Malte är på plats. En fantastisk dag att vara ledig på...Vi har varit ute och gått i solen! 🌞✨🍁🍂


Kommentarer
Postat av: Marina

Vilka fina bilder! Härliga höst! 🍂

2017-10-29 @ 09:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0