Goa vänner är guld värd!

Det rullar på...det går undan...hösten är här, så är det! I fredags kom bästa Malte till farmor och vi hade en fin dag tillsammans....goaste killen! 
På kvällen var jag bjuden på ett musikevenemang av Lena, fick detta i present när jag fyllde 60 år. Vi åt pizza och drack vin hos Karin först....sen blev det en härlig musikupplevelse på OSD med " Från Broadwayv till Dubemåla ". Tusen Tack Lena! 
Igår tog jag bussen intill stan...mötte upp Karin för lite shopping och sedan blev det en sittning på Dalwhinnie dit oxå Marina och min svägerska Agnetha kom. Vi käkade gott och drack vin...jätte trevliga timmar. När jag skulle hem missade jag bussen eftersom jag läst fel i tidtabellen...tur att Marina bor mitt i smeten...hennes vardagsrum fick agera väntrum i ett par timmar tills bussen till Lit avgick....vin fick jag oxå..! Tusen Tack till Marina å Allan! ❤️
 Idag tar jag det lugnt med frukost framför TVn...väntar på att Pelle ska komma hem...han har varit i Huså och satt kakel i köket denna helg....inte klar men fint blir det! Heja dej Pelle! ❤️
Som sagt...nu är det obönhörligen höst..! 
Önskar dej en skön söndag! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta Malte 😊 Ja hösten är välkommen för min del - me like 👍...och det var så trevligt att få mysa efter jobbet - njöt för fullt ❤️ Tack goa fina för öl och vin 💜

2017-09-24 @ 16:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0