Det blir liksom inte av..!

Bloggandet menar jag..det sitter fast i något som nog löser sig..har liksom tappat lusten. Men jag tragglar väl på så lossnar det väl av sig själv..!

 Denna veckan har det blivit långa dagar på KAPAB...men har oxå hunnit med en fika med bästa Marina...en lunch med Emil och en middag på Pizzerian med gubben. 
Idag är jag ledig och tillbringar dagen med Malte..som sover över. 
Pelle har åkt till stugan men jag blev hemma...med Malte å Alice. Han svarar inte i telefonen min man...och då blir jag orolig...vet inte ju inte ens om han kommit fram...o inte e han på Facebook och inte svarar han på SMS...! 
I morgon ska jag träffa bästa Lena..vi ska laga mat å dricka vin och jag sover över i stan! 
Malte sover...Alice sover och jag ska oxå snart gå till sängs..man vet ju inte hur länge man får sova i måra! 



Kommentarer
Postat av: Marina

Veckorna går fort och äventyr utanför jobbet är det sparsamt med. Tack för en mysig fika ❤️ Alltid lika nice 😉 Mysiga Malte och fina Alice 💜

2018-01-20 @ 08:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0